Aan de slag

  • Computational thinking
  • Probleem oplossen
  • Zelfregulering
2de kleuterklas |3de kleuterklas
  • Computational thinking
  • Creatief denken
  • ICT-basisvaardigheden
  • Probleem oplossen
2de kleuterklas |3de kleuterklas
  • Computational thinking
  • Probleem oplossen
  • Zelfregulering
3de kleuterklas
  • Computational thinking
  • Kritisch denken
  • Probleem oplossen
  • Zelfregulering
2de kleuterklas |3de kleuterklas
  • Computational thinking
  • Probleem oplossen
1ste kleuterklas |Peuterklas
  • Computational thinking
  • Probleem oplossen
2de kleuterklas |3de kleuterklas
  • Computational thinking
  • Kritisch denken
  • Probleem oplossen
  • Zelfregulering
2de kleuterklas |3de kleuterklas
  • Communiceren
  • Computational thinking
  • Kritisch denken
  • Probleem oplossen
  • Zelfregulering
2de kleuterklas |3de kleuterklas
  • Computational thinking
  • Kritisch denken
  • Samenwerken
  • Zelfregulering
2de kleuterklas |3de kleuterklas
  • Computational thinking
  • Creatief denken
  • Probleem oplossen
1ste kleuterklas |2de kleuterklas |Peuterklas
  • Communiceren
  • Computational thinking
  • Probleem oplossen
1ste kleuterklas |Peuterklas
  • Communiceren
  • Computational thinking
  • Kritisch denken
  • Probleem oplossen
  • Samenwerken
  • Sociale & culturele vaardigheden
2de kleuterklas |3de kleuterklas
  • Communiceren
  • Creatief denken
  • Zelfregulering
1ste kleuterklas |2de kleuterklas |3de kleuterklas |Peuterklas
  • Communiceren
  • Computational thinking
  • Probleem oplossen
  • Zelfregulering
3de kleuterklas |Peuterklas
  • Computational thinking
  • Kritisch denken
  • Probleem oplossen
  • Zelfregulering
3de kleuterklas