Aan de slag
- Computational thinking
- Probleem oplossen
- Zelfregulering
2de kleuterklas |3de kleuterklas
- Computational thinking
- Creatief denken
- ICT-basisvaardigheden
- Probleem oplossen
2de kleuterklas |3de kleuterklas
- Computational thinking
- Kritisch denken
- Probleem oplossen
- Zelfregulering
2de kleuterklas |3de kleuterklas
- Computational thinking
- Probleem oplossen
2de kleuterklas |3de kleuterklas
- Computational thinking
- Kritisch denken
- Probleem oplossen
- Zelfregulering
2de kleuterklas |3de kleuterklas
- Communiceren
- Computational thinking
- Kritisch denken
- Probleem oplossen
- Zelfregulering
2de kleuterklas |3de kleuterklas
- Computational thinking
- Kritisch denken
- Samenwerken
- Zelfregulering
2de kleuterklas |3de kleuterklas
- Computational thinking
- Creatief denken
- Probleem oplossen
1ste kleuterklas |2de kleuterklas |Peuterklas
- Communiceren
- Computational thinking
- Kritisch denken
- Probleem oplossen
- Samenwerken
- Sociale & culturele vaardigheden
2de kleuterklas |3de kleuterklas
- Communiceren
- Creatief denken
- Zelfregulering
1ste kleuterklas |2de kleuterklas |3de kleuterklas |Peuterklas
- Communiceren
- Computational thinking
- Probleem oplossen
- Zelfregulering
3de kleuterklas |Peuterklas
- Computational thinking
- Kritisch denken
- Probleem oplossen
- Zelfregulering
3de kleuterklas